Inauguració de la Fira de Sant Ermengol de la Seu d’Urgell.
10.00 hores.- Inauguració de la Fira de Sant Ermengol de la Seu d’Urgell. Sala de plens. Ajuntament de la Seu d’Urgell El vicepresident Agustí Jiménez assistirà a la inauguració de la Fira de Sant Ermengol de la Seu d’Urgell, que tindrà lloc a la sala de plens de l’Ajuntament de la Seu d’Urgell. La inauguració anirà a càrrec del director general d'Empreses Agroalimentàries, Qualitat i Gastronomia de la Generalitat, Joan Gòdia, i comptarà amb la participació de l’alcalde de la Seu d’Urgell, Joan Barrera; la ministra de Presidència, Economia, Treball i Habitatge del Principat d’Andorra, Conxita Marsol; i la tinenta d’alcalde de Promoció Econòmica i regidora de Fires de l’Ajuntament de la Seu d’Urgell, Gemma Tó. La comitiva visitarà la Mostra d’Artesania del Pirineu, la Fira de Productes de Proximitat i km 0 i Fira de Productes Ecològics i de Proximitat, així com Autofira, i la 29a Fira de Formatges Artesans del Pirineu.