Inauguració de la Fira de Sant Bartomeu ‘Fira del Meló’
El president de la Diputació, Joan Talarn, presidirà la inauguració de la Fira de Sant Bartomeu, coneguda també com la ‘Fira del Meló’, que se celebra a Artesa de Segre entre els dies 24 i 25 d’agost. L’acte comptarà amb la participació de l’alcalde d’Artesa, Domènec Sabanés i els vicepresidents primer i segon del Consell Comarcal de la Noguera, Anna M. Calvís i Xavier Terré, respectivament, i l’assistència dels diputats Mercè Carulla i Eloi Bergós.