Inauguració de la Fira de la Perdiu de Vilanova de Meià

La vicepresidenta segona de la Diputació de Lleida, Rosa M. Perelló, participarà en la inauguració de la Fira de la Perdiu de Vilanova de Meià i el lliurament de trofeus corresponents a l’Exposició de Perdius i al Concurs Desfilcan  

Descarregar esdeveniment