Inauguració de la Fira de la Perdiu de Vilanova de Meià
El president de la Diputació de Lleida, Joan Talarn, presidirà la inauguració de la Fira de la Perdiu —antigament coneguda com a Fira de Sant Martí— que se celebra a Vilanova de Meià el segon diumenge del mes de novembre. Talarn estarà acompanyat de l’alcalde del municipi, Xavier Terré; el president del Consell Comarcal de la Noguera, Miquel Plensa, i la directora general d’Administració Local, Montse Fornells.
A la seva arribada, Joan Talarn signarà al Llibre d’Honor de l’Ajuntament: Posteriorment, visitarà el Centre d’Interpretació del Montsec de Meià, i es passejarà pel recinte firal. També participarà en el lliurament de trofeus de l’exposició de perdius i finalitzarà la seva estada amb un dinar al Casal Municipal.