Inauguració de la Festa dels Tres Tombs. Anglesola.
El vicepresident primer de la Diputació, Miquel Padilla, la vicepresidenta segona, Rosa M. Perelló i la diputada Josefina Bernades, visitaran el municipi d’Anglesola durant la celebració de la Festa dels Tres Tombs.