Inauguració de la Copa del Món d’Eslàlom en aigües braves. La Seu d’Urgell.

El diputat Antoni Navinés assistirà a la inauguració de la Copa del Món d’Eslàlom en aigües braves que se celebra al Parc Olímpic del Segre, a la Seu d’Urgell els dies 5, 6 i 7 de juliol. 

Descarregar esdeveniment