Inauguració de la Copa del Món de Canoe Slalom. Parc Olímpic del Segre a la Seu d’Urgell
El diputat Antoni Navinés participarà en l’acte d’inauguració de la Copa del Món de Canoe Eslàlom 2015, que compta amb el suport de la Diputació de Lleida i se celebrarà fins al 9 d’agost al Parc del Segre de la Seu d’Urgell.