Inauguració de la conferència “El paper dels electes locals en la lluita contra la corrupció”

La vicepresidenta primera de la Diputació de Lleida, Rosa Perelló, inaugurarà la conferència “El paper dels electes locals en la lluita contra la corrupció”. Lleida, 3 de març de 2016

Descarregar esdeveniment