Inauguració de la Biblioteca Municipal Bisbe Deig de Navès

El president de la Diputació de Lleida, Joan Reñé, presidirà la inauguració de la Biblioteca Municipal Bisbe Deig de Navès fundada per Mn. Ramon Alsina Santandreu. El president serà rebut per l’alcalde del municipi, Josep M. Casafont; l’ex secretari del Bisbe Deig i responsable de l’Arxiu Diocesà de Solsona, Enric Bartrina, i el rector de les parròquies de Navès, Ramon Alsina Santandreu, entre d’altres autoritats.  (El servei de premsa de la Diputació de Lleida enviarà informació d’aquest acte) Lleida, 29 d'abril de 2017

Descarregar esdeveniment