Inauguració de la 8a Fira de l’Estany d’Ivars d’Urgell
El president de la Diputació de Lleida, Joan Reñé, inaugurarà el pròxim dissabte 2 d’abril la 8a edició de la Fira de l’Estany d’Ivars d’Urgell, que se celebrarà durant tot el cap de setmana a l’entorn del pavelló municipal. La inauguració serà a les 13.00 hores i comptarà amb la participació de l’alcaldessa d’Ivars d’Urgell, Montserrat Coma, i de Carles Porta, director de la pel·lícula “Segon origen”, on l’Estany d’Ivars i Vila-sana és un dels escenaris principals del film. Lleida, 2 d'abril de 2016