Inauguració de la 44a FiraTàrrega
El president de la Diputació de Lleida, Joan Talarn, acompanyat del vicepresident Agustí Jiménez, participarà en la inauguració de la 44a FiraTàrrega, que se celebra a la capital de l’Urgell entre els dies 5 i 8 de setembre. L’acte -que tindrà lloc a la Llotja- comptarà amb la participació del ministre de Cultura, Ernest Urtasun, l’alcaldessa de Tàrrega, Alba Pijuan; la consellera de Cultura, Sònia Hernández, i el conseller d’Agricultura, Òscar Ordeig, entre d’altres. A part d’una visita guiada, l’espectacle inicial ‘024’, anirà càrrec de la companyia Sol Picó. Posteriorment es farà la festa de benvinguda FiraTàrregaPRO Catalan Arts a la plaça de les Nacions sense Estat.