Inauguració de la 35a Fira del Torró i la Xocolata a la Pedra d’Agramunt
Els diputats Òscar Martínez i Fermí Masot assistiran a la inauguració de la 35a Fira del Torró i la Xocolata a la Pedra d’Agramunt, que se celebra els dies 12 i 13 d’octubre, al recinte firal del municipi. La inauguració —que tindrà lloc a la plaça del Torró— anirà a càrrec del conseller d’Agricultura, Ramaderia, Pesca i Alimentació, Òscar Ordeig, i comptarà també amb la participació de l’alcaldessa d’Agramunt, Sílvia Fernàndez.