Inauguració de la 27a edició del Curs d’Estiu Comtat d'Urgell ‘Gènere i feminisme. Balanç historiogràfic i nous reptes’

La diputada d’Igualtat i Cooperació Internacional, Sandra Marco, participarà en la inauguració de la 27a edició del Curs d’Estiu Comtat d'Urgell ‘Gènere i feminisme. Balanç historiogràfic i nous reptes’, que se celebra entre els dies 8 i 10 de maig a la sala d'actes del Consell Comarcal de la Noguera, a Balaguer. L’acte comptarà amb les intervencions del president del Consell, Miquel Plensa; l’alcaldessa de Balaguer, Lorena González; el subdirector general d’Arxius i Gestió Documental del Departament de Cultura de la Generalitat de Catalunya, Joaquim Borràs; la vicerectora de Recerca de la UdL, Natàlia Alonso; la directora de l’Arxiu Comarcal de la Noguera, Maite Pedrol; i el catedràtic d’Història Medieval de la UdL, Flocel Sabaté.

Descarregar esdeveniment