Inauguració de la 24a Fira del Torró i la Xocolata a la Pedra. Agramunt.

La vicepresidenta segona de la Diputació, Rosa M. Perelló, i la diputada de CiU, Josefina Bernades, assistiran a la inauguració de la 24 Fira del Torró i la Xocolata a la Pedra d’Agramunt. L’acte estarà presidit per la vicepresidenta del Govern de la Generalitat, Joana Ortega.  

Descarregar esdeveniment