Inauguració de la 21 Mostra de Cinema Llatinoamericà de Catalunya
La vicepresidenta segona de la Diputació de Lleida, Rosa M. Perelló, participarà en l’acte d’inauguració de la 21 Mostra de Cinema Llatinoamericà de Catalunya. Lleida, 10 d'abril de 2015