Inauguració de la 1a Jornada ‘Dona i càncer. La vulnerabilitat de la dona envers el càncer’

La diputada d’Igualtat i Cooperació Internacional, Helena Martínez, participarà en l’acte d’inauguració de la 1a Jornada ‘Dona i càncer. La vulnerabilitat de la dona envers el càncer’ que organitza l’Associació contra el càncer a Lleida, a la sala d’actes de la Diputació de Lleida.   L’acte comptarà amb les intervencions del president de l’Associació contra el càncer a Lleida, Eduard Serrano; la coordinadora territorial de l’Institut Català de les Dones a Lleida, Carme Castelló, i la representant de la Regió Sanitària de Lleida, l’Alt Pirineu i Aran, Maria Jesús Torrelles.  

Descarregar esdeveniment