Inauguració de la 1a edició de la fira STM - Saló de l’Esport i Turisme de Muntanya. Pavelló 3 de Fira de Lleida
El president de la Diputació de Lleida, Joan Reñé, participarà en la inauguració de la 1a edició de la fira STM - Saló de l’Esport i Turisme de Muntanya, que presidirà el conseller d’Empresa i Ocupació de la Generalitat de Catalunya, Felip Puig. També assistiran el vicepresident quart de la Diputació de Lleida, Josep Ramon Ibarz, i el diputat de la Diputació de Lleida i vicepresident del Patronat de Turisme, Gerard Sabarich.