Inauguració de la 18a Fira del Rovelló. Coll de Nargó.

El diputat i vicepresident el Patronat de Turisme de la Diputació, Gerard Sabarich, i el diputat Antoni Navinés participaran en la inauguració de la 18a Fira del Rovelló de Coll de Nargó.  

Descarregar esdeveniment