Inauguració de l’11è Simposi sobre llibertat de premsa

La vicepresidenta de la Diputació de Lleida, Sandra Castro, participarà en la inauguració de l’11è Simposi sobre llibertat de premsa, que se celebra a la Sala Víctor Siurana, del rectorat de la UdL, sota el títol ‘Els límits ètics del periodisme’ i amb la organització de l Col·legi de Periodistes de Catalunya a Lleida i la UdL.   Castro compatirà taula amb la vicerectora de Cultura de la Universitat de Lleida, Núria Casado, i el degà del Col·legi de Periodistes de Catalunya, Joan Maria Morros

Descarregar esdeveniment