Inauguració de FiraTàrrega 2022
El president de la Diputació de Lleida, Joan Talarn, acompanyat de les diputades Mercè Carulla i Rosa Perelló, participarà en l’acte d’inauguració oficial de FiraTàrrega que se celebra entre els dies 8 i 11 de setembre. L’acte –que tindrà lloc a la Plaça dels Comediants- estarà presidit per la consellera, Natàlia Garriga, i comptarà també amb la participació de l’alcaldessa de Tàrrega, Alba Pijuan; la directora de FiraTàrrega, Anna Giribet i el director del Instituto Nacional de las Artes Escénicas y de la Música (INAEM) del Ministeri de Cultura i Esports, Joan Francesc Marco. Prèviament (18.30 hores), la comitiva visitarà la Llotja de Tàrrega, de la mà del cap de l’Àrea de Professionals, Mike Ribalta.