Inauguració de FiraCóc 2022
El president de la Diputació, Joan Talarn, participarà en la inauguració de FiraCóc 2022, que tindrà lloc a l’Espai MerCAT de Tàrrega, amb la presència de l’alcaldessa de Tàrrega, Alba Pijuan, i la consellera de Turisme del Consell Comarcal de l’Urgell, Gràcia Auró, i l’assistència de les diputades Mercè Carulla i Rosa Perelló.