Inauguració de Fira Cuida’t. Fira de l’esport i la vida saludable

El diputat de Salut Pública, Òscar Martínez, participarà en l’acte d’inauguració de la Fira Cuida’t. Fira de l’esport i la vida saludable, que se celebrarà al pavelló poliesportiu de Bellpuig els dies 4 i 5 de novembre.

L’acte comptarà amb les intervencions de l‘alcalde de Bellpuig, Jordi Estiarte; el president del Consell Comarcal de l’Urgell, José Luis Marín, i el regidor d’Esports de Bellpuig, Jordi Santiveri.

Descarregar esdeveniment