Inauguració de de l’exposició “Instawalk: El romànic des de l’aigua. Segre Rialb”
El Pati de l’IEI acollirà la inauguració de l’exposició “Instawalk: El romànic des de l’aigua. Segre Rialb”, que restarà oberta fins el 29 de novembre. L’acte comptarà amb l’assistència del vicepresident del Patronat de Turisme, Gerard Sabarich; del director del Patronat de Turisme, Juli Alegre; i de la directora de l’IEI, Montserrat Macià. Lleida, 2 de novembre de 2015