Inauguració de 21è Saló Internacional d’Equipaments i Serveis Municipals, Municipalia i del 5è Innocamping
El president de la Diputació, Joan Talarn, participarà en l’acte d’inauguració del 21è Saló Internacional d’Equipaments i Serveis Municipals, Municipalia i del 5è Innocamping que tindrà lloc entre el 19 i el 21 d’octubre a les instal·lacions de Fira de Lleida. L’acte – que estarà presidit pel secretari de Governs Locals i de Relacions amb l’Aran de la Generalitat de Catalunya, David Rodríguez- comptarà també amb la participació de l’alcalde de Lleida, Miquel Pueyo i el president de la Cambra de Comerç de Lleida, Jaume Saltó, i l’assistència del delegat del Govern de la Generalitat a Lleida, Bernat Solé, i el director de Fira de Lleida, Oriol Oró. La representació de la Diputació es completarà amb els vicepresidents Jordi Latorre i Estefania Rufach; les diputades, Helena Martínez, Rosa Pujol, Rosa M. Perelló i Maria Burrel, i els diputats, Jordi Verdú, Març Baró, Josep Ramon Fondevilla, Eloi Bergós, Paco Cerdà, Ramon Cónsola, Joan Gilart i Francesc Sabanés.