Inauguració 19a edició del Seminari Cervera-Jordà, en homenatge a Teresina
la vicepresidenta Estefania Rufach i el diputat Paco Cerdà participaran a l’acte d’inauguració de la 19a edició del Seminari Cervera-Jordà, en homenatge a Teresina. La presentació tindrà lloc a la a la Sala d’Actes de la Diputació de Lleida. (El servei de premsa enviarà informació d’aquest acte)