III Seminari “El Pallars Sobirà com a destinació Turística”. Sala Els Til·lers de Sort
El vicepresident del Patronat de Turisme de la Diputació de Lleida, Gerard Sabarich, assistirà al III Seminari “El Pallars Sobirà com a destinació Turística”, que organitza l’Escola d’Estudis Superiors i Universitaris FORMATIC BARNA, fruit del conveni de col·laboració amb el Consell Comarcal del Pallars Sobirà i l’Ajuntament de Sort.