I Fòrum SER “Transformació de la Indústria Alimentària”

El vicepresident cinquè de la Diputació de Lleida, Enric Mir, participarà al I Fòrum SER que, amb el títol de “Transformació de la Indústria Alimentària”, se celebrarà a l’Auditori del Campus de Cappont de la UdL. (El servei de premsa enviarà informació d’aquest acte)

Descarregar esdeveniment