Homenatge a la gent gran d’Albesa

El vicepresident Ferran Accensi participarà en els actes d’homenatge a la gent gran que se celebren a Albesa, sota l’organització de l’Ajuntament d’Albesa i la col·laboració de la Llar de Jubilats d’Albesa, la Fundació ‘La Caixa’, el Consell Comarcal de la Noguera i la Diputació de Lleida.   La trobada comptarà amb la participació de l’alcaldessa d’Albesa, Eugènia Puig-gròs; el president del Consell Comarcal de la Noguera, Miquel Plensa, i la presidenta de l’Associació de la Gent Gran d’Albesa, Mercè Gamis.

Descarregar esdeveniment