Gastronòmic Fòrum Barcelona 22
El president de la Diputació de Lleida, Joan Talarn, i el vicepresident del Patronat de Promoció Econòmica, Carles Gibert, assistiran a la inauguració de l’estand de la Diputació al Gastronòmic Fòrum Barcelona 22 (7-9 novembre), que farà la consellera d'Acció Climàtica, Alimentació i Agenda Rural, Teresa Jordà, al recinte de Montjuic de Barcelona. Amb l’eslògan ‘Gaudim Lleida’ es promouran els productes agroalimentaris de qualitat de les comarques de Lleida, Pirineu i Aran, amb la presència de les DO i les IGP i amb la participació de dues estrelles Michelin, els xefs Xixo Castaño, del restaurant Malena, de Gimenells i, Joel Castanyé, del restaurant La Boscana, de Bellvís.