CANCELAT: Gastronòmic Fòrum Barcelona

A causa de les restriccions de mobilitat en diferents comarques de Catalunya, fruit de la situació meteorològica adversa causada per la DANA, es cancel·len aquest esdeveniment. El president de la Diputació de Lleida, Joan Talarn, acompanyat del diputat i vicepresident del Patronat de Promoció Econòmica, Jordi Verdú, assistirà a dos esdeveniments que es presentaran en el marc de la celebració del Gastronòmic Fòrum Barcelona, que tindrà lloc al recinte de Fira de Barcelona entre els dies 4 i 6 de novembre. A les 11.30 hores, a l’Auditori, assistirà a la presentació de Catalunya Regió Mundial de la Gastronomia 2025. Posteriorment (12.00 hores), estarà present en la presentació de productes de productors de l’Alt Urgell, Garrigues i Val d’Aran, a càrrec de Gemma Orrit (Carnisseria Ca l’Àngel, Peramola; Mònica Sanmartí (Aran Codina, Artíes); Neus Costa (Oli Cometes, Cervià de les Garrigues), i Gerard Aldomà (Celler Vinya Els Vilars, Arbeca). Aquesta presentació tindrà lloc al Rebost de Catalunya.  

Descarregar esdeveniment