Gala social del Club Tir Olímpic Lleida

El diputat del salut Pública i Esports, Òscar Martínez, participarà en l’acte de lliurament de trofeus dels campionats provincials, en les seves diferents modalitats del Club Tir Olímpic Lleida, en el marc de la celebració de la Gala social d’aquesta entitat esportiva. El lliurament tindrà lloc a la Sala Foyer del Palau de Congressos-La Llotja, i comptarà amb l’assistència del president del Club Tir Olímpic Lleida, Antoni Bereño; el regidor d’Esports de la Paeria, Jackson Quiñonez, i la delegada del Govern a Lleida, Montse Bergés, entre d’altres.

Descarregar esdeveniment