Gala dels XXI Premis Culturàlia al mèrit social i cultural
La presidenta de la Diputació de Lleida, Rosa Maria Perelló, presidirà la Gala de lliurament dels XXI Premis Culturàlia, concedits pel Centre Cultural de Tàrrega i l’Ajuntament de Tàrrega. Els guardons inclouen un premi a una entitat, un premi intercomarcal, un premi a un targarí fora vila, un premi a un artista i un premi comarcal. L’acte comptarà també amb l’actuació del pianista Antoni Tolmos. (El servei de premsa enviarà informació d’aquest acte)