Gala del 15è aniversari del Palau de Congressos-La Llotja

El president de la Diputació de Lleida, Joan Talarn, acompanyat de la vicepresidenta de l’IEI, Estefania Rufach, i el diputat Fermí Masot, assistirà a la gala de celebració del 15è aniversari del Palau de Congressos-La Llotja, que clourà una sèrie d’activitats que s’hauran celebrat al llarg de la jornada a les mateixes instal·lacions.

Descarregar esdeveniment