Gala de lliurament dels Premis del Campionat Provincial de Motociclisme ‘Ara Lleida’

La presidenta de la Diputació, Rosa M. Perelló, participarà en la gala de lliurament dels Premis del Campionat Provincial de Motociclisme ‘Ara Lleida’, que tindrà lloc a la Sala Arca d’Almacelles. L’acte comptarà també amb l’assistència de l’alcalde d’Almacelles, Josep Ibarz; el president de la Federació Catalana de Motociclisme, Josep Maria Mañé; el representant territorial d’Esports a Lleida, Joan Segura, i el vicepresident segon de la Diputació, Gerard Sabarich. (El servei de premsa enviarà informació d’aquest acte)

Descarregar esdeveniment