Gala de l’Automobilisme esportiu de Lleida. Restaurant BigBen de Golmés
El vicepresident primer de la Diputació de Lleida, Miquel Padilla, assistirà a la Gala de l’Automobilisme esportiu de Lleida. L’acte s’iniciarà amb els parlaments de les autoritats i després es farà el lliurament de Premis als Campions de la Temporada 2013.