Gala de l'Automobilisme Esportiu de Lleida
La vicepresidenta primera, Rosa M. Perelló, assistirà al lliurament de Premis als Campions de la Temporada 2017 que es duran a terme dins de la Gala de l'Automobilisme Esportiu de Lleida.
La vicepresidenta primera, Rosa M. Perelló, assistirà al lliurament de Premis als Campions de la Temporada 2017 que es duran a terme dins de la Gala de l'Automobilisme Esportiu de Lleida.