Gala de l’Automobilisme Escuderia Lleida. Alguaire.
El vicepresident primer de la Diputació, Miquel Padilla, assistirà a la Gala de l’Automobilisme Esportiu de Lleida. Durant la gala tindrà lloc el tradicional lliurament dels reconeixements als campions de la temporada passada.