Gala Benèfica en solidaritat amb l’AFANOC

La vicepresidenta primera de la Diputació de Lleida, Rosa Perelló, assistirà a la Gala Benèfica en solidaritat amb l’AFANOC.

Lleida, 29 d'octubre de 2016

Descarregar esdeveniment