Fira Internacional de Turisme (FITUR)

La presidenta de la Diputació de Lleida, Rosa M. Perelló, assistirà a la Fira Internacional de Turisme (FITUR), que se celebra a la Fira de Madrid (IFEMA), entre els dies 23 i 27 de gener. Perelló estarà acompanyada de la vicepresidenta primera, Rosa Pujol, i del vicepresident segon, Gerard Sabarich.

Descarregar esdeveniment