Fira FITUR-Madrid 2020
El president de la Diputació de Lleida, Joan Talarn, acompanyat de la vicepresidenta del Patronat de Turisme, Rosa Pujol, assistiran a la 40a Fira Internacional de Turisme-FITUR 2020 de Madrid en el que participa el Patronat de Turisme de la Diputació de Lleida, amb la marca Ara Lleida del 22 al 26 de gener. A FITUR es promocionarà tota l'oferta de turisme que proposa la demarcació com ara la neu, el turisme actiu i els esports d'aventura, la natura, els productes culturals i la gastronomia, com també el patrimoni natural i cultural del conjunt del territori que ha estat reconegut per la UNESCO com a Patrimoni Mundial o bé amb altres segells internacionals, com a grans eixos. El Patronat de Turisme hi participarà dins l’estand de Catalunya de l’Agència Catalana de Turisme (pavelló núm. 7), amb l’espai “Pirineus”, on hi haurà representats els consells comarcals de l’Alt Urgell, l’Alta Ribagorça, la Cerdanya, el Pallars Jussà, el Pallars Sobirà i el Solsonès, i amb l’espai “Terres de Lleida”, amb la participació dels consells comarcals de les Garrigues, la Noguera, el Pla d’Urgell, la Segarra, el Segrià i l’Urgell. La Val d’Aran hi té un espai propi amb les marques de Pirineus i Terres de Lleida, respectivament, dins l’estand de l’Agència Catalana de Turisme. El conjunt de les comarques de Lleida estaran representades a FITUR, on mostraran tota la seva oferta turística i donaran a conèixer les diferents novetats per a aquesta nova temporada.