Festa “Disfruita-la x10”
El president de la Diputació de Lleida, Joan Reñé, assistirà a la Festa “Disfruita-la x10” que organitza la Unió de Pagesos de Catalunya, juntament amb l’Ajuntament de Mollerussa, per celebrar el 10è aniversari de la campanya Disfruita-la de tastos de fruita dolça en el que participaran 2.000 nens i nenes d’educació primària, d’entre 5 i 12 anys, de escoles de les comarques del Pla d’Urgell, Urgell, Segrià i Noguera. (El servei de premsa de la Diputació de Lleida enviarà informació d’aquest acte) Lleida, 2 d'octubre de 2015