Festa d’homenatge a la vellesa
El diputat Jordi Verdú, participarà en la festa d’homenatge a la vellesa de les quintes de 1941 i 1942 que tindrà lloc a la Sala Recreativa Municipal de Torregrossa, en la que es lliuraran medalles commemoratives i detall als homenatjats. Verdú estarà acompanyat de l’alcaldessa de Torregrossa, Maribel Zamora; el president del Consell Comarcal del Pla d’Urgell, Carles Palau i de la regidora d’Acció Social de Torregrossa, Rosa Maria Garcia