‘Festa dels Súpers’

La presidenta de la Diputació, Rosa Maria Perelló, assistirà a la ‘Festa dels Súpers’ que organitza el canal Súper 3, de Televisió de Catalunya, al pavelló Barris Nord de Lleida. (El servei de premsa servirà informació d’aquest acte)

Descarregar esdeveniment