Festa del Bàsquet Lleidatà a Tàrrega

La vicepresidenta segona de la Diputació de Lleida, Rosa M. Perelló, assistirà a la Festa del Bàsquet Lleidatà a Tàrrega.

Descarregar esdeveniment