Festa de presentació de la temporada d’hivern 2012/2013 de les estacions d’esquí de Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya. Fàbrica Moritz de Barcelona
El vicepresident del Patronat de Turisme, Gerard Sabarich, assistirà a la Festa de presentació de la temporada d’hivern 2012/2013 de les estacions d’esquí de Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya.