Festa de ‘Lo Ranxo de Ponts’ i dinar popular al ‘Ranxo’ de Gualter

La presidenta de la Diputació de Lleida, Rosa Maria Perelló, participarà en el tradicional Ranxo de Ponts amb la benedicció i degustació de les cassoles que estaran situades a la plaça Planell, acompanyada de l’alcaldessa de Ponts, Maria Basomba (13.15 hores).   Posteriorment (14.15 hores), acompanyada del vicepresident quart de la Diputació, Eloi Bergós, participarà en el dinar popular de ranxo que es celebrarà a la plaça de Gualter, pertanyent al municipi de la Baronia de Rialb, amb l’alcalde, Antonio Reig.

Descarregar esdeveniment