Festa de la Verge de Montalbà

La presidenta de la Diputació, Rosa Maria Perelló, assistirà a la missa en honor a la Verge de Montalbà que es farà al Pla de l’església, en el marc de la festa que se celebra en aquesta ermita del municipi de Preixana i que s’emmarca en els actes de la Festa de la Verge de Montalbà. L’acte comptarà amb la participació de l’alcalde de Preixana, Jaume Pané; el president del Consell Comarcal de l’Urgell, Salvador Bonjoch; i el secretari d’Infraestructures i Mobilitat de la Generalitat de Catalunya, Isidre Gavín. (El servei de premsa oferirà informació d’aquest acte)

Descarregar esdeveniment