Festa de la Neu
La vicepresidenta del Patronat de Turisme, Rosa Pujol, participarà demà dissabte a la Festa de la Neu a la ciutat de Tarragona que organitzen el setmanari Més Tarragona i TAC 12, la televisió pública del Camp de Tarragona amb la col·laboració del Patronat de Turisme i Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya-FGC. L’activitat que es desenvoluparà a la Plaça Corsini de Tarragona entre les 10.30 i les 13.30 hores, donarà a conèixer la nova temporada d’esquí 2019-2020 i les activitats del Pirineu de Lleida vinculades amb l’oferta de turisme de muntanya, neu, gastronomia i esquí. (El servei de premsa enviarà informació d’aquest acte)