El president de la Diputació, Joan Talarn, participarà en la Festa de la Neu que organitza Lleida TV al Pati de l’IEI i espais a l’entorn de l’edifici, en una activitat que s’allargarà entre les 10.30 hores i les 13.30 hores, i en la qual es donarà a conèixer la nova temporada d’esquí 2019-2020 i l’oferta de les estacions d’esquí de Lleida i les seves activitats. Talarn estarà acompanyat dels vicepresidents Jordi Latorre, Estefania Rufach i Antoni Navinés i dels diputats Rosa Pujol, Paco Cerdà, Fèlix Larrosa i Agustí Jiménez, així com del president del Grup Segre, Robert Serentill; el director executiu del Grup Segre, Juan Cal, i el president de Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya, Ricard Font. (El servei de premsa enviarà informació d’aquest acte)

Descarregar esdeveniment