Visita al “Bus de la Salut". Mollerussa.

El president de la Diputació de Lleida, Joan Reñé, visitarà el “Bus de la Salut”, que estarà estacionat a la capital del Pla d’Urgell del 26 al 29 de gener. En la visita, l’acompanyarà l’alcalde de Mollerussa, Marc Solsona. (El servei de premsa de la Diputació de Lleida servirà informació d’aquest acte) Lleida, 26 de gener de 2015

Descarregar esdeveniment